BACK TO MAP 


ENGLISH

סגר שני, פחד והדחקה שולטים ברחובות. הקהלהקה חמושה בברית שכרתה עם המלנכוליה של הטבע האנושי. מוזיאון האמנות סגור והאמונה באמנות אובדת בין הבריות, שמבלבלים באופן בורגני בין תרבות לאמנות. לעומת זאת, הקהלהקה כבר חשה בעוצמת טבעה המצטבר להיות מוזה-און בכוחות עצמה, אבל בכל זאת נואשת לגעת שוב בעדינותו של המוזה-און לאמנות. והנה, מחכה להקהלהקה תערוכתה של מיכל הלפמן במוזיאון העירוני, שנפתחה כדי להיסגר עם פרוץ המגיפה. שם, תא אפור, מרחב מחייה שמקיים וגם מתעלה מעל המתח בין הקובייה הלבנה ובין הקופסא השחורה. וכמו שיסמין אומרת: ״אם משהו לא בא אז הוא לא בא מסיבה״, אז קדימה להנות. הקהלהקה מציגה את קברט מחול המוות: NO GO NO SHOW.

הקהלהקה כבר רגילה להיות מאהבת לא חוקית, מין פולש, להתגפף מהצד עם פנתאון האמנות. אבל כעת כשהכול סגור, הרי הכל פתוח. דווקא כשההתקהלות אסורה, כל רקדנית של הקהלהקה יכולה להתייחד עם התערוכה. כמה מסעיר. הקהלהקה יכולה לממש שוב את פראיותה, וזהו ניצחונה הבלתי מעורער של טרפסיכורה לפרש את מעשה האמנות בעידן הפגיעות. לכן, דווקא בימים בהם התפוגגות הדמוקרטיה מוחשית לכל, היא צורחת במוזיאון ריק: ״אמנם אנו רצים במסדרונותיך, אבל אנו נשבעים לך אמונים, הו מוזה-אונקרטיה!״







EPISODE 4: NO GO NO SHOW
Art MUSEum | 1 film, 26:54


NO GO
NO SHOW

by Ido Feder and Michal Helfman 


Shot in Dear A.S.A/P, an exhibition by Michal Helfman, in Tel Aviv Museum of Art


WATCH: NO GO NO SHOW [26:54]



︎







סגר שני, פחד והדחקה שולטים ברחובות. הקהלהקה חמושה בברית שכרתה עם המלנכוליה של הטבע האנושי. מוזיאון האמנות סגור והאמונה באמנות אובדת בין הבריות, שמבלבלים באופן בורגני בין תרבות לאמנות. לעומת זאת, הקהלהקה כבר חשה בעוצמת טבעה המצטבר להיות מוזה-און בכוחות עצמה, אבל בכל זאת נואשת לגעת שוב בעדינותו של המוזה-און לאמנות. והנה, מחכה להקהלהקה תערוכתה של מיכל הלפמן במוזיאון העירוני, שנפתחה כדי להיסגר עם פרוץ המגיפה. שם, תא אפור, מרחב מחייה שמקיים וגם מתעלה מעל המתח בין הקובייה הלבנה ובין הקופסא השחורה. וכמו שיסמין אומרת: ״אם משהו לא בא אז הוא לא בא מסיבה״, אז קדימה להנות. הקהלהקה מציגה את קברט מחול המוות: NO GO NO SHOW.

הקהלהקה כבר רגילה להיות מאהבת לא חוקית, מין פולש, להתגפף מהצד עם פנתאון האמנות. אבל כעת כשהכול סגור, הרי הכל פתוח. דווקא כשההתקהלות אסורה, כל רקדנית של הקהלהקה יכולה להתייחד עם התערוכה. כמה מסעיר. הקהלהקה יכולה לממש שוב את פראיותה, וזהו ניצחונה הבלתי מעורער של טרפסיכורה לפרש את מעשה האמנות בעידן הפגיעות. לכן, דווקא בימים בהם התפוגגות הדמוקרטיה מוחשית לכל, היא צורחת במוזיאון ריק: ״אמנם אנו רצים במסדרונותיך, אבל אנו נשבעים לך אמונים, הו מוזה-אונקרטיה!״




It’s the second lockdown, and fear and suppression rule the streets. hakahaLahakah is armed with the pact it made with the melancholy of human nature. The art museum is closed and the belief in art is lost among the living, who, in their bourgeoisie manner, conflate culture and art. hakahaLahakah, on the other hand, already feels the accumulation of the natural power of being a MUSEum in its own right, but is still desperate to once again touch the delicacy of the format of the Art MUSEum. And there, waiting for hakahaLahakah, is Michal Helfman’s exhibition at the municipal museum, which opened in order to be closed with the outbreak of the pandemic. There, a Grey Cell, a habitat that both keeps and surpasses the tension between the white cube and the black box. Thus, we choose to enjoy. hakahaLahakah presents a cabaret for the dance of death: NO GO NO SHOW.

hakahaLahakah is used to being an illegal lover, an invasive species, used to fondle the artistic pantheon on the side. But at a time when everything is closed, everything is actually open. Just at a time when coming together is forbidden, each dancer in hakahaLahakah can commune with the exhibition. How exciting. hakahaLahakah can exercise its savagery, and this is, in fact, the unshakable victory of Terpsichore’s interpretation of the act of art in the age of vulnerability. Now, just when the fading of democracy is palpable to us all, she screams in an empty museum: “We may run through your corridors, but we swear our allegiance to you, oh Museu-cracy!”



By Ido Feder & Michal Helfman

A Choreography by hakahaLahakah

Cinematography and Video Editing:
Noa Simhayof Shahaf

Performance: Tamar Even Chen, Hila Gluskinos, Shay Kukui, Kobi Swissa, Amit Tina

Costumes: Michal Helfman, Kobi Swissa

Texts: Ido Feder, Michal Helfman

Sound Mix: Daniel Slabosky

Music: Digital Properties by Tzusing, Mesiba by Jasmin Moallem, Deep in Vogue by Malcolm McLaren and The Bootzilla Orchestra, Pookie by Aya Nakamura

Thanks to Anat Danon Sivan, Amit Shemma,
Ruti Direktor